Soproni villa egyedi bútorok és asztalos szerkezetek tervezése és kivitelezése



Ez a villa Sopron egyik előkelő negyedében található, a belső kialakítását egy fiatalember igényeire szabva készítettük. A Megrendelő kérésére belső nyílászárókat és beépített asztalos szerkezeteket (tárolókat, radiátor burkolatokat stb.) terveztem. A fent látható konyha különlegességei az egyedi korpusz csomópontok, a felsőszekrények festett-mart üvegből készült frontjainak káró mintája, ami más felületeken is megjelenik: az egyedi étkező asztal felületén, a radiátor burkolat és más függőleges furnérozott felületein, továbbá a könyvtárszoba üveg tolóajtajain egyaránt.
Anyag és színhasználat: látszó felületeken többször késelt natúr, selyemfényű furnér intarzia, natúr többször késelt furnér, egyedi tömör profil kiegészítés a korpuszok élén, Corian munkafelületek és alukeretes, egyik oldalról festett, másik oldalról savmart mintás üvegajtók. A belső nagyméretű, magas hangszigeteléssel bíró falc nélküli ajtók, egyedi csomóponti megoldásokkal és matt fehér festett felületűek készültek. Az épületben található minden szegélylécet szintén, matt fehér festett felülettel, egyedileg gyártottuk le.
Ezeket a képeket eredetileg magamnak készítettem, nem profi beállított képek, de úgy gondoltam, szívesen megosztanám, mert szerintem, nekem nagyon tetszik a végeredmény, szépek lettek az asztalos munkák:)
 


 A tömör fa kiegészítőket (lépcső korlát markolat, kandalló fa ülőke stb) a meglévő burkolatokhoz pácoltuk, illetve fehérítettük.




 Erre a könyvtár bútorra nagyon büszke vagyok.:)







 A könyvát egyik csomópontja








Az emeleten lévő háztartási helyiség és furdőszoba bútorai szintén többször késelt furnérozott felülettel készültek és süllyesztett alu fogantyúkat kaptak.






Tervezte: Haraszti Petra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése